15.7.2005

Olen säälittävä

Eilen tuli sähköpostiin tieto, että Harry Potterini on pistetty Play.comin toimesta postiin. Saan sen siis joskus ensi viikolla, mikä tarkoittaa että minulla on muutama päivä armonaikaa.

En minä oikeasti ole ihan näin innoissani tuosta kirjasta, etsinpähän vain tekosyitä olla miettimättä keskeneräistä graduani ja sitä, ettei minulla ole tutkintoa, työpaikkaa, eikä rahaa. Toisaalta, kun saan gradun valmiiksi, minulla on ainakin tutkinto. Työpaikasta ja rahasta en ole niin varma. Sydämen valittu sentään on jo löytynyt.

Tuohon alla olevaan viestiin haluaisin vielä lisätä sen, että inhoan anonyymeja viestejä samasta syystä kuin karsastan tuntemattomista numeroista tulevia puheluita tai nimettömiä kirjeitä. En pidä siitä epämääräisestä tunteesta joka tulee, kun ei voi edes auttavasti tietää kenen kanssa on tekemisissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails