26.9.2005

Isoveli valvoo

Sain juuri postia yliopiston ATK-keskukselta, jossa minulle ilmoitettiin että verkkoyhteyteni suljetaan tekijänoikeusrikkomuksen vuoksi.

Aidanilla on tapana ladata netistä kaikenlaista kivaa ja nyt NBC Universalin valvova silmä pääsi hänen jäljilleen. Elokuvan American Pie 3 - The Wedding lataaminen ei sopinut suuren amerikkalaisen yhtiön pirtaan ja siksi jouduimme mustalle listalle.

Enpä tiedä, mikä minua tässä kismittää eniten. Sekö, että ongelman aiheuttanut elokuva on jonkin typerän teinikomedian typerä jatko-osa vai sekö, että minä en ole koskaan ladannut internetistä yhtään mitään laitonta mutta koska tunnus on minun nimissäni, minua pidetään vastuuhenkilönä. Vaiko kenties se, että eräänä kauniina päivänä melkein puolitoista vuotta sitten oma koneeni lakkasi ilman mitään järkevää syytä toimimasta verkossa eikä ole toiminut siinä sen jälkeen eikä yliopiston ATK-keskuksen muuten niin kaikkitietävät tyypit ole auttaneet asiassa millään tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails