13.9.2006

Mulla on mustat sukat, mustat sukat.

Karhumies palasi perjantaina Kroatian-reissulta. Hän oli siellä erään opiskelijajärjestön seminaarissa, johon kuului paljon juhlimista ja historiallisia nähtävyyksiä.

Minä en tällä kertaa päässyt mukaan, olin hänen seurassaan samassa paikassa vuonna 2003, mutta kuuntelin huvittuneena Karhumiehen hassuja tarinoita reissusta.

Yhdessä kohtaa hymyni hyytyi. Karhumiehen kaverin siskon ystävä oli tykästynyt häneen. Oli kuulemma ostellut tälle juotavaa ja kehunut hänen kasvonpiirteitään. Oli muutenkin sanonut pitävänsä suomalaisista miehistä enemmän kuin kroatialaisista. Toki luotan Karhumieheen täysin ja uskon häntä, kun hän sanoi olevansa vain imarreltu tämän (kuulemma nätin) tytön puheista. Silti löysin itsestäni uuden ja yllättävän piirteen. Olin mustasukkainen eli mustis. Joku toinen nainen imartelee minun Karhumiestäni! Minun! Silmäni menevät viiruiksi ja kurkustani rupeaa kuulumaan matalaa murinaa.

Tervetuloa vain tänne, kroatialaisplikka. Anzi kyllä näyttää mistä suomalainen nainen on tehty....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails