1.3.2007

Töitä ja töihin!

Sain eilen hyviä uutisia. Olen saanut töitä Helsingistä. Kyseessä on vuoden määräaikaisuus, mutta vakinaistaminen on erittäin mahdollista. Aloitan maanantaina 12.3. ja olen innoissani. Nyt on sekin huoli pois päiväjärjestyksestä. Juhlin eilen spontaanisti parin kaverin kanssa täällä Helsingissä Ravintola Baker's:in 1€ kuohuviinilasillisilla. Tämä tarkoittaa sitten muuttoa Turusta Helsinkiin, mutta se olikin arvattavissa.

Olen ollut tämän viikon Helsingissä auttamassa isosiskoani siskonpoikieni kanssa. Hänen perheensä muuttaa Lontooseen loppuvuodeksi ja pakkausurakan lomassa he tarvitsevat lastenhoitoapua. Hartiani ja käteni ovat vahvistuneet kun olen kanniskellut 6 kg painavaa elävää pakettia ja olen jo melkein mestari kylvettäjä, välipalan laittaja ja unisadun lukija. Kyllä niitä poikia tulee ikävä, mutta onneksi Lontooseen saa halpoja lentoja.

1 kommentti:

  1. Onnea työpaikan johdosta ja - Lontoossa on VIELÄ ihanampia kenkiä kuin Pariisissa...

    =D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails