20.7.2007

Nyt hei oikeasti...

Ehkä tämä minun Potter-kiinnostukseni onkin luultua suurempaa. Näin viime yönä sellaista unta, jossa olin Lontoossa ja Harry tuli luokseni itku kurkussa. Hän stressasi kohtaloaan ja maailman pahuutta, ja minä annoin hänen itkeä olkapäätäni vasten. Lopuksi keitin hänelle kaakaota. Saa nauraa. Minä ainakin nauran itselleni.

Sain myös tänään puhelun postista, että minulle tuleva paketti voitaisiin toimittaa joko tänä iltana tai maanantaina. Sovimme, että toimittavat sen maanantaina, sillä enhän minä ole tänä iltana kotona vaan Porissa Karhumiehen sylissä. Tämä paketti on todennäköisesti Potter-kirjani, sillä en ole tilannut mitään muuta.

Pitää varmaan mennä itse aiheutettuun nettipimentoon, koska spoilereita on kaikkialla. En tule siis myöskään bloggaamaan pariin päivään joten turha kirjoittaa tähän kommenttiruutuun mitään paljastuksia.

1 kommentti:

  1. Ai postista soitetaan ja kysytäân koska paketti saa tulla ??????????

    No kyllä huomaa että olet palannut Suomeen, et edes ihmettele moista. Täällä hyvä kun paketti tulee joku päivä, ja joskus eivät edes viitsi soittaa ovikelloa ja saa jonottaa puoli tuntia postissa.

    Vive la France hein ?! =o)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails