16.7.2007

Pultsarin kuudes aisti

Minulle sattui toissa viikolla melko erikoinen ja suunnattoman huvittava tapaus.

Olin ollut aamulla kaupungilla gynekologilla ja olin menossa sieltä töihin. Kävelin kohti bussipysäkkiä kun yhtäkkiä viereeni ilmestyi pesunkestävä helsinkiläinen puliukko, joka katsoi minua ja tokaisi: "Minä olen nyt tässä." "Sepä kiva", vastasin, sillä mitä muuta tuollaiseen voi oikein vastata?

Seuraavaksi herra pultsari otti asiakseen kysyä, että "Taitaa olla pillu kunnossa?", koska pultsarina hänen velvollisuutensa on puhua naisille mahdollisimman alatyylisesti. Aluksi vain kohautin olkapäitäni, pyöräytin silmiäni ja jatkoin matkaani, mutta töihin päästyäni minua rupesi naurattamaan koko juttu aivan hirveästi. Kyllä, alapääni on aivan kunnossa sillä olinhan juuri käynyt tarkistuttamassa sen! Minulla oli laukussa lääkärin leimalla varustettu paperi ja kaikkea!

Nauroin tätä juttua koko loppuillan, toivottavasti se huvittaa teitä yhtä paljon kuin minua.

Sillä spurgulla oli harvinaisen tarkka huomiokyky.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails