14.8.2007

Olenko tulossa vanhaksi?

Avasin itselleni juuri Facebook-tilin. Minulla on myös MySpace-tili, jota en kuitenkaan juurikaan käytä. Olen myös mukana LinkedIn -verkostossa ja olen luonut itselleni alla näkyvän virtuaaliminän, käytän MSN Messengeriä ja kirjoitan blogia. Säilytän valokuvia Photobucketissa, joista linkitän niitä ympäriinsä, eli olen siis melko hyvin verkostoitunut, vai mitä?

Mitä vielä! Minulla on sellainen tunne, etten tiedä internetin maailmasta yhtään mitään. En ole koskaan mobiiliblogittanut tai muutenkaan tehnyt mobiilisti yhtään mitään, en uskalla koskeakaan LiveJournaliin vaikka kaikki sitä kehuvat, ja IRC-galleria on tälle täti-ihmiselle kauhistus. Habbo Hotellissa kävin kerran ja totesin olevani roimasti yli-ikäinen. Nettikieleni tuntemus rajoittuu hymiöihin ja muutamiin simppeleihin lyhenteisiin, enkä ole koskaan tehnyt ikoneja, bannereita tai avatareja (napsin kyllä muiden tekemiä juttuja mielelläni). Heti kun opin jotain uutta, se menee vanhaksi ja jokin uudempi ja hienompi juttu tulee tilalle.

Ehkä minun ei tarvitsekaan ymmärtää kaikkea, mutta olisi kyllä kiva jos sitä kaikkea olisi vähän vähemmän.

3 kommenttia:

  1. Joo nyt pitäis alkaa Jaikuileen. Ja elää toista elämää second lifessa (sekin taitaa olla jo vähän out). Tänään kuulin, että uus juttu on joku palvelu jossa voi ostaa kaupunkeja virtuaalisesta ja kehittää niitä. Mä olen pyrkinyt noudattamaan vähän samaa periaatetta kun vaatemuodissakin, alan käyttää vaan sellaisia jotka ittelle sopii ja tuntuu kivoille (ja mitä kaveritkin käyttää..eh eh).

    VastaaPoista
  2. Tuo on hyvä filosofia. Pidän kovasti tuosta Facebookista, se on jotenkin siistimpi ja selkeämpi kuin esimerkiksi MySpace, joka on aika teini. Kävin Jaikussa pikkusiskoni kutsumana, mutta se jäi siihen muutamaan kertaan. Ei kiinnostanut.

    VastaaPoista
  3. Laitoin sulle spostia facebookiin (josta löysin jo Tildan... Öh siis Taivaanrannan maalarin !).

    Kirjauduin Jaikuunkin mutta se on aika sekava enkä löydä ketään paitsi Mediksen.

    Alkaa olla jo liian monta luukkua auki, kohta kaikki tietäâ missä olen duunissa jne...

    ;-)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails