4.9.2007

Muuttoahdistusta

Toisaalta tämän viikon viikonloppuna koittava muuttomme ei ahdista minua lainkaan. Saimme viime viikonloppuna paljon tavaroita pakattua, kaikki sähkö-, netti-, yms. sopimukset ovat kunnossa, muuttoilmoitukset on tehty, auto varattu, muuttoporukka kasassa ja laatikoitakin on tarpeeksi.

Mutta toisaalta minua ahdistaa se tosiasia että kämpässä pitäisi maalata ja ainoa, joka sen nyt pystyisi etukäteen tekemään, olen minä. Enkä minä ole koskaan maalannut seiniä. Haluan myös ehdottomasti yhden makuuhuoneen seinän tummansiniseksi enkä ihan viitsi ryhtyä siihen ilman Karhumiehen suostumusta. Ei kai se seinien maalaaminen mitään kovin hankalaa puuhaa ole, suoraa pintaa ja vaaleaa maalia vain. Lisäksi pelkään, ettei uuteen keittiöömme mahdu tavallisen kokoista astianpesukonetta ja joudumme tyytymään siihen pikkuiseen pirpanaan joka siellä nyt on. Minä myös vihaan sen keittiön epäkäytännöllistä ja rumaa pesuallasta. Vaikka muuten asunnosta pidänkin erittäin paljon.

Kyllä tämä tästä, eiköhän pieni stressaaminen vain kuulu asiaan.

1 kommentti:

  1. Kunhan ei tarvi kattoja maalata niin kai se onnistuu !

    Meillä on hurja okran oranssi perâseinien värinä uudessa siivessä ; tulikin mieleen että lupailin sisustuspostauksia jonkun huuhaa-galluppini perusteella.

    Onnea uuteen tupaan !

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails