7.9.2007

Muuttostressiä

Olimme eilen myöhään maalailemassa seiniä äitini kanssa ja tajusin, että valitsemani vaalea maali ei ollutkaan aivan sen sävyistä kuin mitä olin luullut. Sen piti olla luonnonvalkoista, mutta se onkin harmahtavaa. Ihan kivan värinen se silti on, mutta nyt pitää pistää vielä toinen kerros maalia etteivät seinät näytä likaisilta.

Sininen seinä on hieno, onnistunut ja juuri oikean sävyinen.

Minua vain ottaa tässä maalaamisessa päähän se, että joudumme Karhumiehen kanssa maalailemaan seiniä kun kamat ovat jo sisällä. Olisi ollut niin paljon helpompaa saada kaikki tehtyä ennen kuin muutamme, mutta minkäs teet? Minä olen tässä nyt ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, ensi kerralla osaan varata enemmän aikaa tällaisille asioille.

Lisäksi olen väsynyt ja mietin, olenkohan sittenkään muistanut tehdä ihan kaikki muuttoon liittyvät muuttoilmoitukset yms. Eli tänään minua pikkaisen vituttaa, jos ihan suoraan sanotaan. Vitutusta ei ainakaan vähennä se, että Nyt-liitteen kirjoitustaidoton ja aivokapasiteetiltaan selvästi rajoittunut toimittaja haukkui tänään alkavan, paljon kehutun, Unelmien kentät -sarjan sen pilottijakson perusteella hyvin lapselliseen tyyliin.

1 kommentti:

  1. mellanen17:13

    Hei! NEitsytvierailUlla ja haluaiSin jättää SInulle jäljen tänne. Ja olet kiva ihminen-lauseen.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails