22.10.2007

Dumbledoreko homo?

Näin väittää kirjailija J.K. Rowling. Suoraan sanottuna en ole koskaan tullut ajatelleeksi asiaa kaikkien niiden vuosien aikana, jolloin olen Pottereita lukenut. Tämän tiedon pitäisi varmaan olla minun mielestäni jotenkin äärettömän mielenkiintoinen, mutta en suoraan sanottuna jaksa innostua asiasta. Kirjasarja on minun osaltani nyt loppu, ja toivon ettei uusia osia tule. Varsinkin jos niiden tarkoitus on ainoastaan tällaisten niin kutsuttujen paljastusten julkistaminen.

Olen myös varmaan aivan tajuttoman epäisänmaallinen tai jotain, kun en jaksa innostua Kimi Räikkösen voitostakaan. En ole koskaan seurannut formuloita, ei voisi vähempää kiinnostaa, enkä edes tiennyt että nyt ajetaan joku loppukilpailu. Onnea vaan Kimille ja noin, mutta ei tämä minun elämääni hetkauta mihinkään suuntaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails