4.10.2007

Neljä asiaa

Tilda, eli Taivaanrannan maalari, haastoi minut tähän.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Elokuvateatterin koneenhoitaja/vahtimestari
2. Postin joulukorttien lajittelija
3. Ulkoasiainministeriön harjoittelija
4. Verkkotoimittaja Stockmannilla


Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

1. Turku, Suomi
2. Wien, Itävalta
3. Bonn, Saksa
4. Ithaca, NY, Yhdysvallat


Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1. Supernatural
2. Dexter
3. Huippumalli haussa
4. Muodin huipulle

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1. Lontoo, Iso-Britannia
2. Berliini, Saksa
3. Nijmegen, Alankomaat
4. Istanbul, Turkki

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin (työpäivinä):

1. Facebook
2. Telkku.com
3. Blogilista.fi
4. Iltasanomat.fi


Neljä lemppariruokaani:

1. Pinaattiletut, erityisesti itse tehdyt
2. Kanaviillokki. Ihan totta, minä rakastin koulun kanaviillokkia.
3. Veriletut
4. Lammas

Missä haluaisit olla juuri nyt?

1. Kotona nukkumassa
2. Uimassa
3. Ostoksilla
4. Jossain lämpimässä paikassa

Neljä (blogi)ystävää, joille ainakin olen lähettänyt tämän viestin ja joiden arvelen (?) vastaavan (haastan näin perinteisesti blogityyliin):

Ei mulla ole noin montaa blogiystävää, joten haastan ainoastaan Kesakon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails