11.6.2008

Ari Koivunen ja rakastunut spurgu

Eilisillan keikka oli yllättävän mukava. En tunne Ari Koivusen musiikkia kovinkaan hyvin, mutta tunnelma pikkuruisella Semifinal-klubilla oli intiimi ja rento. Julkisuudessa kovin negatiivisessa valossa esiintynyt Ari vaikutti rentoutuneelta ja oli todella ystävällinen ja mukava yleisöä kohtaan.

Illalla palasin kotiin raitiovaunulla ja enkös kohdannut siellä oikein kunnon vanhanaikaisen helsinkiläisen ratikkaspurgun. Hän oli aivan haltioissaan minusta. Hän puhutteli minua "rakkaakseen" ja "armaakseen" ja ilmoitti, että mikäli dumppaan Karhumiehen, hän ostaa minulle heti vihkisormuksen. Pusutteluakin hän ehdotti, mutta minä kieltäydyin kohteliaasti. Oli siinä naurussa pidättelemistä!

1 kommentti:

  1. Tilda23:37

    Anzi, musta tuntuu että sä (tai joku sun näköinen) on tullut mua jo kaks kertaa vastaan tällä viikolla kadulla. Mä olen yrittänyt muodostaa katsekontaktia, mutta sä (tai se joku sun näköinen) painelee aina niin kovaa vauhtia. En oo kehannu alkaa huhuilee perään. :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails