4.7.2008

Julkkiksia, seksiä ja muotia naisille. Raakana kiitos.

Mainitsin edellisessä viestissäni sivuston nimeltä Jezebel.
Eräs amerikkalainen ystäväni tutustutti minut siihen noin kuukausi sitten ja olen tätä nykyä aivan koukussa.

Olen aina ihaillut suorapuheisuutta ja rehellisyyttä. Minulla on itselläni joskus pahaksi tavaksi luokiteltava taipumus puhua suuni puhtaaksi ja täräyttää asioita ilkeästikin päin naamaa. Se ei aina ole hyvä piirre ja iän myötä olen hieman hionut sitä pehmeämmäksi. Aina en kuitenkaan uskalla sanoa sitä, mitä haluan ja silloin olen vihainen itselleni.

Jezebel sanoo asiat suoraan ja kaunistelematta. Se tarkkailee ja kommentoi ajankohtaisia tapahtumia kriittisestä näkökulmasta, joka usein on feministinen ja vähemmistöjen puolella. Jotkut sen jutuista ovat puhdasta hupia, jotkut vakavampia. Lempikirjoittajani on Slut Machine, joka ei pelkää puhua seksistä ja kertoa oman sänkykamarinsa tapahtumista melko suoraan. Kirjoittajalla on myös oma blogi ja hän tekee free lance toimittajan töitä. Hänen juttunsa ovat hauskoja, hyvin kirjoitettuja, mutta myös erittäin provokatiivisia.

Jezebel puhuu suoraan abortin puolesta, ottaa hampaisiinsa etenkin julkkisnaisia halventavia ja haukkuvia blogeja, kritisoi muotilehtien naiskuvaa ja tykkää potkia peffalle sellaisia tahoja, jotka pitävät itseään automaattisesti muita parempina kansallisuutensa, syntyperänsä, tai muiden naurettavien ulkoisten seikkojen takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails