4.11.2008

Noloa

Olimme viikonloppuna Karhumiehen kanssa televisio-ostoksilla. Kaupassa myyjä lähestyi minua ja kysyi, miten hän voi auttaa. Olin keskittynyt yhden televisiomallin katselemiseen, menin hämilleni ja tokaisin: "En mä tiedä telkkareista mitään, mä olen vain nainen." Myyjä katsoi minua rauhallisesti ja sanoi "Naiset ostavat meiltä paljon televisioita."

Ja minua HÄVETTI. Miten minä päästinkään suustani tuollaista? Minä olen kiinnostunut teknologiasta. Minulle on hyvin tärkeää, millainen uusi telkkari meille tulee. Ja kuitenkin vetosin typerään, raivostuttavaan, vanhanaikaiseen ja syvästi inhoamaani stereotypiaan. Olen idiootti.

Tilanteen pisteet menevät myyjälle, joka idiottimaisesta tokaisustani huolimatta kohteli minua kuin ketä tahansa muuta asiakasta. Hän oli kaikin puolin asiantunteva, ystävällinen, kohtelias ja avulias. Siitä pisteet hänelle ja samalla koko liikkeelle.

Ja iso miinus minulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails