9.12.2008

Televisiota ilman sääliä, muttei ilman huumoria

Olen jo vuosien ajan ollut Television Without Pity -sivuston uskollinen kävijä. Viime vuosina olen lähinnä käynyt sen Supernatural keskustelupalstalla, joka - ajoittaisista mielenterveyskohtauksista huolimatta - on ehdottomasti yksi netin mukavimmista ja siisteimmistä kyseiseen sarjaan keskittyvistä keskustelupalstoista.

Mutta TWoPin suola ovat sen jaksoselostukset. Ne ovat pistäviä, ilkeitä ja ehdottoman hauskoja tapoja seurata sarjoja, joita ei välttämättä edes viitsi katsoa televisiosta. Buttermilk Bisquits kertoi seuraavansa The Hills -sarjaa. Minä puolestani seuraan sitä TWoPin välityksellä. Itse sarja on mielestäni tappavan tylsä, mutta Television Without Pityn hulvattomat jaksoselostukset tekevät siitä paljon mielenkiintoisemman.

Onpa käynyt niinkin, että olen koukuttautunut johonkin sarjaan ensin TWoPin kautta, ja sitten vasta ruvennut seuraamaan sitä töllöstä. Näin kävi viime kesän tosi-TV helmen, Rokkarille Morsian -sarjan, kanssa. Kulahtaneen kasarirokkari Bret Michaelsin ja häntä tavoittelevien tissibimbojen seikkailut alkoholin ja biletyksen ihmemaassa piti yksinkertaisesti nähdä omin silmin. Ja timanttiahan se oli, alusta loppuun. Väärä nainen tosin voitti, mutta kun palkintona on Poisonin laulaja, niin enpä voi sanoa kadehtivani.

1 kommentti:

  1. Oi mahtavaa, joku muukin rakastaa TWOPia! Mä olen seurannut esim. America's next top modelia ensin sen "välityksellä", st katosnut jaksoja Tuubista, jos olen katsonut ollenkaan! Loistavia kirjoittajia kyllä. Myös lempisarjani Gilmoren tytöt on vieläkin parempi TWOPpauksella varustettuna!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails