28.1.2009

Jännä päivä

Tänään oli jotenkin sellainen päivä, joka ei kai loppujen lopuksi ollut kovinkaan erikoinen, mutta joka jotenkin tuntui erilaiselta. Töissä meni aika hyvin, sain kehuja yhdestä projektista jota olen ollut mukana työstämässä ja se tuntui mukavalta. Sain myös ostettua Karhumiehelle ja minulle liput perjantaiselle keikalle, jossa erään kaverimme bändi soittaa. Lisäksi työkaverini kehuivat asukokonaisuuttani, johon kuului muun muassa uusi musta-harmaa kuviollinen tunika.

Mutta kaiken huipuksi kävin töiden jälkeen kaupungilla ja kävelin kenkäkaupan ohi. Ja mitä siinä minua odottikaan? Hyvännäköiset, minun kokoani (42, ei siis mikään itsestäänselvyys) olevat kengät puoleen hintaan alennettuina! Pakkohan ne oli ostaa. Eikä tässä vielä kaikki, löysin vielä toiset, myös alennetut, hyvännäköiset, omaa kokoani olevat kengät. TOISET! Mutta niitä en hankkinut ja nyt kaduttaa. Pitääpä kipaista huomenna katsomassa, josko ne olisivat vielä siellä minua odottamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails