23.1.2009

Yksi pökkelö voi pilata koko motin

Televisiosarjat ovat mielenkiintoisia. Jatkuvat juonet, useat henkilöhahmot, vaihtuvat käsikirjoittajat, eri ohjaajat, näyttelijät, tuotantoyhtiöt ja kanavat hämmentävät kaikki yhtä soppaa josta pitäisi saada jotain aikaiseksi. Niin monta liikkuvaa osaa, josta pitäisi saada yksi hyvä kokonaisuus. Se ei ole helppo tehtävä.

Olen aikaisemmin kertonut Supernaturalin melko onnettomasta historiasta toistuvasti esiintyvien naishahmojen suhteen. Tähän mennessä olen aina syyttänyt epäonnistumisesta käsikirjoittajia ja tuottajia, eli sarjan taustajoukkoja. Näyttelijät ovat mielestäni tehneet parhaansa, mutta minkäs teet kun materiaali on paskaa?

Nyt, ensimmäistä kertaa koko sarjan aikana ja täysin tapojeni vastaisesti, olen tullut siihen tulokseen että ongelmani Rubyn suhteen johtuu näyttelijästä. Hahmo on jotakuinkin OK, sillä on oma funktionsa ja pieninä annoksina se toimii suhteellisen mukiinmenevästi. Mutta sitä esittävä Genevieve Cortese (jota voi ihastella myös sunnuntai-iltapäivisin Nelosella) on kaikkea muuta kuin OK.

Minä niin haluaisin kannustaa kaikkia niitä nuoria naisia, jotka uskaltautuvat ottamaan vastaan rooliin Supernaturalissa, sarjan fanit kun osaavat olla todella julmia - minä mukaanlukien. Mutta nyt en vain pysty. Rubyn pitäisi olla manipuloiva, seksikäs, viettelevä demonitar ja näyttelijä on tylsä, puumainen, epäselvästi puhuva puupökkelö. Minä näen taustalla olevan käsikirjoituksen ja sen tarkoituksen, mutta näyttelijätär onnistuu lahjattomuudellaan torpedoimaan nämä molemmat joka ikisessä kohtauksessa.

Onneksi demonit vaihtavat ruumiita. Toivoa sopii, että tämän naisen kohdalla käy niin mahdollisimman pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails