26.4.2009

Itsensäpaljastelua

BabySteps haastoi minut paljastamaan itsestäni viisi tuntomerkkiä. Mikäs siinä, itsensäpaljastaminen on aliarvostettu taiteenlaji. ;-)

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Silmälasit. Nuorempana käytin paljon piilolinssejä ja silmälaseja vain todella harvoin. Jotenkin vaan huomasin vanhempana pitäväni silmälaseista enemmän ja nykyään käytän piilolinssejä enää todella harvoin. Jos olisin rikas, vaihtaisin silmälaseja yhtä usein kuin käsilaukkua.

2. Tummanruskeat hiukset ja samanväriset silmät. Molempien väri on oma, aito, tasainen ja sellainen, johon olen erittäin tyytyväinen. Värilliset piilolinssit tai hiusten värjäys eivät ole koskaan olleet minulle ajankohtaisia asioita.

3. Kun hymyilen, tykkään hymyillä kunnolla. Hammasrivistö näkyviin ja silmät mukaan. Aina tämä ei onnistu ja silloin on teeskenneltävä. Siitä en pidä.

4. Olen noin 20 cm keskivertoa suomalaisnaista pitempi. Tämä on muille ihmisille isompi juttu kuin minulle.

5. Sirot olkapäät. Olen aina ollut hyvin tyytyväinen olkapäihini ja tykkään asuista, jotka korostavat niitä. Yleisesti ottaen kroppani navasta ylöspäin on minusta oikein hyvässä kunnossa.

Minä en haasta ketään, vastatkoon tähän omassa blogissaan ken haluaa.

Kuva täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails