14.5.2009

I don't get it

Varmaan jokainen meistä tuntee joskus olonsa oudoksi kun ei vaan voi innostua asioista, joista muut vouhkaavat. Jotkut asiat, ilmiöt, tapahtumat tai ihmiset ovat ihan käsittämättömän suosittuja eikä millään pysty ymmärtämään miksi. Itsellä näitä on muutamia.


1. Jääkiekko

Olen ehdottomasti enemmän jalkapalloihmisiä, vaikka en ylipäätään harrasta penkkiurheilua. Jääkiekon viehätys menee minulta melko lailla yli hilseen. Minusta peli on sekava, tylsä ja meluisa.










2. Maito

Maistuu lehmältä ja aiheuttaa oksennusreaktion.













3. Angelina Jolie

Hän on kaunis ja hän osaa näytellä. Mutta maailman kaunein nainen? Seksi-ikoni? Tämä huomionkipeä sarja-adoptoija joka vaikuttaa siltä, että hän olisi jämähtänyt teinivuosien pseudo-goottivaiheeseen? Oletteko tosissanne?










4. CMX-yhtye

Parhaimmillaankin musiikillisesti keskinkertainen rock-bändi jolla on ihan hyviä sanoituksia. Ei todellakaan mitään sen erikoisempaa.






5. John Hamm

Mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa se, että hänen hahmonsa Don Draper Mad Men -sarjassa on minusta säälittävä nurisija, mutta tämän miehen vetovoima ei pure minuun millään tasolla.

6 kommenttia:

  1. Hmm, minusta taas lätkä olisi ainoa jota voisin katsoa - jos Suomi pelaa olympiakullasta.

    Maito on pop, etenkin ison salmiakkilastin kyytipoikana.

    Others, don't get either. Pfff.

    VastaaPoista
  2. Kyllä, olen tosissani ;O)
    Yleisesti urheilun katsominen on pepusta, paitsi jos kyseessä on tennis tai miesten uimahypyt. Jolie on iiiihana. Hamm samoin, olen tosissani ;O) Maito on kamalaa mutta se onkin eläinten hyväksikäyttöä ja minä olen sushi-vege ;O)

    VastaaPoista
  3. Salmiakki on sellainen nautintoaine, joka ei mielestäni sovi minkään muun kanssa mutta joka on yksinään ihanaa.

    Maito taas on sellainen aine, joka sopii vallan hyvin sekoitettuna erinäisiin muihin aineisiin, mutta yksinään se ei mene minun kurkustani alas sitten millään. Esimerkiksi maitokahvi. Kahvi yksinään: hyi. Maito yksinään: hyi. Kahvi ja maito yhdessä: jees.

    Tällaisia outoja makutottumuksia minulla.

    VastaaPoista
  4. Maitokahvi on kyllä parasta mitä on ;-). Ja muitakin maitotuotteita rakastan. Jääkiekko ja penkkiurheilu muutenkin yök. Kiva, kun joku kerranki sano jotain järkevää Angelina Joliesta, kiitos!!!

    VastaaPoista
  5. Mä oon ihan samaa mieltä Joliesta ja CMX:stä...! Ihme pyhä lehmä tuosta jälkimmäisestäkin tullut kun mitään pahaa ei saisi sanoa heidän oudosta "taiderokistaan". Blaah.

    VastaaPoista
  6. W: Arvaa kuinka monta rokkikukkoa minä olen suututtanut tällä mielipiteellä? Kun CMX teki silloin sen Ruosteen. Niin joo, tekikin. Joskus vuonna herne ja papu...

    U2 ja YUP on mulle vähän samantyylisiä yhtyeitä, etenkinkin U2.

    Angelina Jolie vaan aiheuttaa mussa sellaisen ihme reaktion. Jotenkin se koko mutrusuinen, muka-huolestunut, muka-syvällinen olemus on musta niin teennäinen.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails