11.5.2009

Jukka Kajava on oikeasti kuollut. Uskokaa jo!

Olen käyttänyt Google Analyticsia täällä jo jonkun aikaa, koska se on mielestäni hyvä tapa pitää lukua siitä, mistä kaikkialta blogiini tullaan ja millaisilla hakusanoilla. Mitä hakusanat sanovat tämän Dominon näkyvyydestä? Mitä kaikkea ihmiset netistä hakevatkaan? Oman blogini hakutulokset ovat vähintäänkin huvittavaa luettavaa.

Tämän vuoden alusta suosituimpiin hakusanoihin kuuluvat muiden muassa nämä helmet. Olen poiminut tähän suosikkini, tylsempiä hakusanoja on muitakin.

Anzi Karhumies

No ei se ole minun nimeni. Oikea sukunimeni on kaksiosainen. Mutta kyllä, täällä kirjoittelee Anzi joka on naimisissa Karhumiehen kanssa. Eikä taida maailmassa olla muita Anzi Karhumiehiä kuin minä, vai onko?

Jukka Kajava

Tämä jaksaa ihmetyttää vuodesta toiseen. Jukka Kajava, tuo ärsyttävä Helsingin Sanomien kulttuurikriitikko jonka mielipiteet olivat aina vääriä ja tyhmiä, kuoli melkein tasan neljä vuotta sitten. Kirjoitin silloin siitä postauksen ja se on sitten seurannut tätä blogia kuin hai laivaa siitä lähtien. Neljän vuoden jälkeen sanaparit "jukka kajava" tai "jukka kajava kuollut" ovat yhä suosituimpien hakusanojen kärkikymmenikössä, joiden kautta blogiini tullaan.

Haluavatko ihmiset todellakin varmistaa, että hän on vaihtanut hiippakuntaa? Uskokaa pois, näin on. Kuollut on ja kuopattu. Soittakaa vaikka Hesariin ja kysykää.

Dibleyn kirkkoherra

Yksi kaikkien aikojen parhaimpia komediasarjoja. Todellinen helmi. Olen iloinen, jos joku on löytänyt tämän hienon sarjan minun blogini kautta.

Tapani Koivuniemi

Jos joku herää tajuamaan tämän henkilön pahat teot blogini kautta, niin hyvä vaan. Olen iloinen, että taannoinen kirjoitukseni aiheesta herätti niin paljon keskustelua ja että sitä käydään vieläkin lukemassa.

Spotify kutsu

Sori, minulla on vain ilmaisversio käytössä. Ei siis ole kutsuja jaettavana.

Huonoin kirja

Arvatkaa kaksi kertaa, mihin postaukseen näillä hakusanoilla tömähdetään? Myhäilen tyytyväisenä tietäen, että olen ehkä käännyttänyt monta sielua pois siitä kauheudesta. Kiäh, kiäh!

Depeche Mode Suomeen

Ne kävi jo. Kolme vuotta sitten. Saisivat tulla uudestaan.

Julkkis seksi

Kyllä minä joskus kerron seksikkäistä julkkiksista, mutta se julkkisseksi on kyllä enemmän Seiskan heiniä.

Kivat tissit

On ne ainakin Karhumiehen mielestä kivat. Mutta en minä niitä täällä ole esitellyt, enkä esittele, joten olkaa hyvä ja poistukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.

Tilaa huora

Oikeasti? Joku luulee löytävänsä tällaisen palvelun Googlen kautta? Oi aikoja, oi tapoja. Oi ihmisten epätoivoa ja typeryyttä.

Loppuhuipennuksena henkilökohtainen suosikkini:

Domino seksiä

Liittyy tämä nimenomainen fetissi sitten niihin kekseihin tai niihin pelinappuloihin, niin en taida haluta tietää enempää.

3 kommenttia:

  1. Hihii, nämä ovat aina yltiöhupaisia lukea ! Omalta kohdaltani vain aina kismittää, että sitten paukkaavat kaikki juuri ko postaukseen... trackbackit ja kommentit pois pian ?!

    =)

    VastaaPoista
  2. Muahhahhaaaa! Loistavia hakusanoja, mulle eksytään ihan normi-sanoilla mikä on tietty tylsää, sulla on paljon hauskempia, epistä!!

    VastaaPoista
  3. Maurelita: Kommenteissani on käytössä valvonta 14 päivää vanhempien kirjoitusten kohdalla. Mutta jostain syystä en halua poistaa trackbackejä. Minusta on kaikesta huolimatta aika hauskaa, että ihmiset yhä tarkistavat Jukka Kajavan hengissäolotilan juuri minun blogini kautta.

    Mikaela: Kaikki on otsikoinnista kiinni. Yksi "seksi" sana sinne ja yksi "tissi" tänne, niin johan ovat pervot tulossa tänne selaimia pitkin! :-D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails