4.6.2009

Antakaa mulle se sininen pilleri

Arvatkaa, mikä päivä huomenna on? Huomenna on se päivä, jona ainakin IMDB:n mukaan The Matrix sai ensi-iltansa Suomessa kymmenen vuotta sitten. Miettikääpä sitä.


Siitä on kymmenen vuotta aikaa kun tämä elokuva saapui valkokankaille ja räjäytti ainakin minun tajuntani hetkeksi. Jatko-osista en voi sanoa aivan samaa, tosin en minä niitä inhoakaan.

Kymmenen vuotta. Vuosikymmen. Millaisia ajatuksia tämä herättää?

Minä ainakin mietin, että olisikohan jo aika aloittaa se eläkesäästäminen?

3 kommenttia:

  1. Aika kuluu ihan liian nopeasti. Siitä todella on 10 vuotta kun Matrix räjäytti tajunnan. Olin ihan fiiliksissä elokuvasta ja se oli parasta mitä olin pitkään aikaan nähnyt!

    Jatko-osiansa en edes noteeraa, koska en voi sietää niitä. Ne vain himmentäisivät ykkösosan mahtavuutta ;-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Sait juuri minut tuntemaan itseni ikälopuksi ;O) Ah sitä aikaa kun Keanu oli sorja ja notkea..

    VastaaPoista
  3. Aika tosiaan kuluu aivan liian nopeasti. Muistan vielä, miten katsoin Matrixia ensimmäistä kertaa ihan täpinöissäni. Johtuiko jännitys elokuvasta vai minua sillä hetkellä piinanneesta tajuttomasta vessahädästä, en tiedä. ;-)

    Joka tapauksessa menin viikon päästä katsomaan leffan uudestaan.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails