18.6.2009

On niin helppoo olla onnellinen

Joskus saattaa vaikuttaa siltä, että olen aina pahalla tuulella. Tämä ei pidä paikkansa, sillä olen oikeasti aika tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Pientä hienosäätöä on ja välillä kaikki ottaa päähän, mutta yleisesti ottaen minulla kyllä menee hyvin. Ja olen siitä onnellinen. Tässä muutama syy.

Karhumies
Kun on taas viime aikoina tullut luettua kaiken maailman naisia vihaavien, katkerien, sovinististen kusipäitten vuodatuksia niin pidän entistä tiukemmin kiinni tästä minun ihanasta kunnon miehestäni.

Työ
Minä pidän työstäni. Työpaikastanikin pidän, vaikka siellä on ne omat ärsyttävät juttunsa. Missäpä ei olisi? Joskus tajuan että voisin olla vähän skarpimpi, mutta useimmiten saan positiivista palautetta.

Kunto
Hieman outoa sanoa tämä taannoisen läskipostaukseni jälkeen, mutta minulla on oikeasti aika hyvä aerobinen- ja lihaskunto. Jaksan tehdä rankkojakin urheilullisia suorituksia, en ole heikko, minulla on hyvä ryhti. Voisin olla notkeampi ja hartiat sekä alaselkä vihoittelevat joskus. Mutta muuten olen aika hyvässä kunnossa.

Perhe
Maailman ihanimmat ja ärsyttävimmät ihmiset. Ketkään kaksi henkilöä maailmassa eivät ärsytä minua niin pahasti kuin vanhempani, tosin Karhumies onnistuu siinä aika hyvin, mutta maailmassa on viisi ihmistä, joiden tuesta ja rakkaudesta voin olla sataprosenttisen varma. He ovat vanhempani, molemmat siskoni ja Karhumies. Ja he voivat olla varmoja minun tuestani ja rakkaudestani.

Alppila
On hämmentävää, miten hyvin olen tänne kotiutunut. Jos saisin valita, en muuttaisi täältä koskaan pois, niin mukavaa tässä kaupunginosassa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails