22.6.2009

Twitter, tsirp tsirp


Minä olen vielä toistaiseksi onnistunut pysymään poissa Twitterin parista. Kokeilin Jaikua vähän aikaa sitten, tilini taitaa yhä olla olemassa, mutta se ei suoraan sanottuna tarjonnut minulle mitään.

Mitä Twitterissä on, mitä Jaikussa ja Facebookissa ei ole? Miksi minun pitäisi liittyä siihen ja seurata, mitä Lindsey Lohanin, Spencer Prattin ja Heidi Montagin kaltaiset turhat julkkikset tekevät päivittäin?

Te Twitteriä käyttävät lukijani, kertokaa minulle: Mitä Twitteristä saa irti? Mitä se tarjoaa? Miksi siihen pitäisi liittyä?

1 kommentti:

  1. Minä olen siellä mutta lähinnä koska kaikki puhuvat siitä, en todellakaan saa siitä irti mitäään mainittavaa. Joskus teknoblogeissa klikkaan retweet-namiskaa, jolla mainostan ko postausta twitterissäni mutta homma ei juuri innosta.

    Facebook on sen sijaan kaikesta parjaamisesta huolimatta osoittautunut korvaamattomaksi jipoksi kaukaisten ystävien kanssa höpöttämiseen. Kun esim spostin lähettämiseen tarvii joku kipinä, aihe tms, naamakirjassa voi ihan vaan tykätä jostain statuksesta tai kommentoida ohimennen jotain arkista tekemistä, melkein kuin oltaisiin ihan samassa huoneessa.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails