8.7.2009

Perhe on paras

Tiedättekö, mikä on parasta siinä kun omaa kaksi siskoa? Siskosten väliset tilitystuokiot.


Tänäänkin meidän piti vaan nähdä muuten vaan ja päädyimme meidän parvekkeellemme juomaan teetä ja analysoimaan itseämme, elämäämme, perhettämme ja muita asioitamme oikein perinpohjaisesti ja syvällisesti.

Siskojen kanssa on siitä hyvä olla ja keskustella koska me oikeasti tunnemme toisemme läpikotaisin. Sieltä ei kuule mitään täysin päin mäntyä olevaa analyysiä siitä, millainen pitäisi olla tai millainen toinen kuvittelee itsensä olevan.

Nyt on taas hieman viisaampi ja rauhallisempi olo sekä parempi käsitys siitä, miten asioihin pitäisi suhtautua. Kuten esimerkiksi minun suhtautumiseni kaikkiin naisiin kohdistuviin typeriin ulkoisiin sääntöihin, joita pidetään muka luonnollisina. Paras tapa suhtautua niihin on olla suhtautumatta niihin ja rauhallisesti vaan näyttää itse hyvää esimerkkiä päinvastaisesta käytösmallista. Niinhän minä teenkin, ja niin on kai parasta jatkaa.

2 kommenttia:

  1. Minä kuulun siihen porukkaan, jolla ei sisaruksia ole ja olen usein miettinyt, millaista olisi jos olisi vaikkapa sisko, jonka kanssa olisi kasvanut pienestä pitäen... Sisarusten väliset suhteet näyttävät olevan ihan eri tasolla kuin tavalliset ystävyyssuhteet ja olisi varmasti ollut jännää päästä kokemaan sellainenkin. Mutta yksin olen kasvanut ja siihen on ollut tyytyminen :)

    VastaaPoista
  2. Minä en taas osaa kuvitella, millaista olisi ollut kasvaa ilman siskoja. Heidän kanssaan on otettu rajustikin yhteen, mutta toisaalta heistä on myös ollut aivan valtavasti seuraa.

    Sellaisia ne perhesuhteet ovat!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails