18.8.2009

True Blood Suomeen


"Aikuisten vampyyrisarjaksi" tituleerattu, paljon palintoja ja uskollisen fanijoukon kerännyt True Blood -sarja alkaa myös Suomessa maksuttomilla kanavilla. YLE:n TV2 alkaa näyttää sarjaa ensi keväänä. Tähän mennessähän sarjaa on voinut Suomessa katsoa Canal Plus -kanavalta.

Mikaela ehti jo kertomaan mietteitään sarjasta ja aion tarkistaa sen kunhan se tänne Suomeen ehtii. Mitään kiirettä minulla ei ole ladata sitä netistä tai ostaa DVD-julkaisuja, voin aivan hyvin odottaa.

Nyt mietin, että pitäisikö alkuperäinen kirjasarja tarkastaa ensin? Onko kukaan lukenut näitä kirjoja? Ovatko mistään kotoisin?

9 kommenttia:

  1. Jesh! Tänään juuri harkitsin torrentoimista, mutta jee nyt voikin vaan vähän aikaa odottamalla saada ihan tv-vastaanottimeen kyseisen sarjan!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anzi tiedosta! Enköhän minäkin malta tuohon asti odottaa, mutta ihan mielenkiintoiselta sarjalta kieltämättä vaikuttaa :)

    VastaaPoista
  3. Noi kirjat kuulemma EI ole kovin hyviä, tv-sarja on tuunattu paremmaksi. Näin olen kuullut kavereiltani jotka ovat lukeneet kirjoja JA katsoneet sarjaa ja yleensä luotan kavereideni mielipiteisiin ;O)
    Parasta antia sarjassa tosiaan on se Skarsgård, kuten krhm taisin blogissa suitsuttaakin...

    VastaaPoista
  4. Selvä, pistetään korvan taakse. Minulla tosin on jo niin monta kirjaa jonossa, että tuskin pääsen näihin kovin nopeasti käsiksi.

    VastaaPoista
  5. Joo, kaveri sanoi että jos ei ole mitään muuta luettavaa niin ota tosta. Toistaiseksi olen löytänyt muuta, ei maksa vaivaa ;O)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi16:07

    En ole nähnyt sarjaa, mutta olen koukussa kirjoihin. Yhdistelevät huumoria, vampyyreitä ja hömppäromantiikkaa taitavasti, ovat sujuvasti kirjoitettuja ja vauhdikkaita. Mitään kovin taiteellista tai painavaa asiaa niissä ei ole, mutta ovat tosi viihdyttäviä. (Pitää ottaa tietty huomioon että olen fantasia- ja kauhuharrastaja sekä kirjallisuustieteilijä... :)

    Telkkarisarjasta olen kuullut haukkuja, että päähenkilö vaikuttaa avuttomalta kanalta - kirjoissa näin ei ainakaan ole.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi17:23

    aaw ihanaa <3 Kiitos tiedosta!
    Kirjat on ihania. aivan koukussa niihin olen :>
    sarjan ekan jakson olen katsonut netistä. Sekin on ihan hyvä
    Nyt pitää vain sitten odottaa :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi23:40

    Hei, mistä noita kirjoja pystyy ostamaan? -Annika

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: En tiedä, oletko kokeillut nettikauppoja?

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails