8.9.2009

Paramore Suomeen 29.11.

Yksi tämän hetken mielestäni kiinnostavimmista yhtyeistä, Paramore, tulee Suomeen marraskuussa. Minua kiinnostaisi ihan hirveästi nähdä tämä energinen bändi livenä ja harkitsen vakavasti lipun hankkimista heidän keikalleen. Kirjoitin bändistä jo keväällä ja nyt sen näkeminen livenä olisi mahdollista. Jos hankin lipun istumapaikalle, niin en häiritse kaikkia niitä pieniä teinejä pitkällä varrellani. Eikö olekin hyvä suunnitelma?

Eikä tarvitsisi sekoilla taas Lippu.fi:n kanssa kun lippuja saa myös siitä paremmasta lippukaupasta, eli Tiketistä.

EDIT: Paitsi että Tiketistä saa lippuja vain kentälle. Pitää siis sittenkin sekoilla Lippu.fi:n kanssa. Ottaa jo valmiiksi vähän päähän.

2 kommenttia:

  1. Minä näin Paramoren pari kesää takaperin Provinssissa, silloin kun he eivät vielä olleet näin suosittuja Suomessa ja hyvin vetivät! Jos rahat riittää niin menen tuonne minäkin...

    VastaaPoista
  2. Mä luulin, että minä olen ihan jäkijunassa tParamoren suhteen. Kaverin tytön seinällä on ainakin ollut bändin juliste jo pari vuotta.

    Mutta, kyllähän tuonne on mentävä. Sinne istumapaikalle. :-D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails