28.10.2009

Myytinmurtajat

Karhumiehellä ja minulla on muutamia yhteisiä TV-suosikkeja ja Myytinmurtajat kuuluu niihin. Minä seuraan sarjaa hyvin vaihtelevasti, välillä katsoin sitä MTV3-kanavalta, välillä lähes pelkästään Discovery-kanavalta ja välillä oli pitkiä taukoja välissä. Mutta aina kun katson sitä, viihdyn.



Olin aivan äimänä, kun työpaikallani muutama ihminen tunnusti vihaavansa kyseistä sarjaa. Heistä se oli typerä ja vastuuntunnoton idiotian ylistys. Tämähän ei pidä lainkaan paikkansa! Minä ainakin olen oppinut Myytinmurtajista aivan valtavasti hyödyllisiä asioita, vaikka toki niitä räjäytyksiäkin on kiva katsella ja käkätellä Jamien ja Adamin kanssa niiden voimalle.

Olen esimerkiksi oppinut, että uppoava laiva ei imaise lähistöllä olevia esineitä mukaansa upotessaan, koska sen massa on liian suuri. Ja lento-onnettomuuden sattuessa ensimmäisen luokan matkustajat jäävät todennäköisemmin henkiin kuin turistiluokan matkustajat, mutta he eivät todennäköisesti pääse istuimistaan yksin pois.

Myytinmurtajat on hauska yhdistelmä viihdettä ja hyötyä, jota on aina yhtä mukava katsoa. Lisäksi kauniisti hymyilevä punatukkainen Kari Byron on mielestäni yksi television seksikkäimmistä naisista.




Katsooko joku muu Myytinmurtajia?

6 kommenttia:

  1. Olen muuten monelta kuullut että Kari on television seksikkäin nainen - niin miehiltä kuin naisiltakin! :D Myytinmurtajat tulee vähän hankalaan aikaan aikaisen herätyksen suhteen, mutta kun jaksaa valvoa niin ehdottomasti tulee katsottua!

    VastaaPoista
  2. W: Kari vaan on niin ihana! Karhumieskin tykkää, joten ihastelemme häntä täällä kotona yhdessä. :-)

    VastaaPoista
  3. Minä katson välillä. En seura tätä aktiivisesti mutta jos osun ns. kanavalle tämän pyöriessä niin yleensä jään tuijottamaan. Sanailu on hauskaa, ideat suorastaan hulvattomia välillä ja yleensä aina naurattaa :O)

    VastaaPoista
  4. Mikaela: Ne räjäytykset ovat parhaita. Parasta on, kun joku asia ei räjähdäkään niin kuin myytti sanoo ja sitten Adam & Jamie tekevät kaikkensa, jotta saataisiin aikaiseksi kunnon pamaus. :-)

    VastaaPoista
  5. En harmikseni ehdi katsomaan, mutta se mitä olen nähnyt, on vaikuttanut tosi hyvältä. Muutenkin nuo miehille tarkoitetut tv-ohjelmat ovat yleensä parhaita, koska niissä on sekä asiaa että viihdettä vauhdikkaassa paketissa.

    PS. Oletko katsonut Manswersia? Se on tosi hauska.

    VastaaPoista
  6. Annie: En ole katsonut Manswersia, mutta Top Gearista tykkään.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails