1.11.2009

Kauhusta todellisuuteen

Ja kukaan ei vieläkään huomaa alla olevassa videossa mitään outoa....

Olihan Pyhäinmiestenpäivän viikonloppu! Perjantain vietimme Karhumiehen kanssa työpaikkani naamiaisjuhlissa, jossa oli aika hauskaa. Ja vahvaa boolia. Niin vahvaa, että eilinen meni tukevasti simuloidessa elävää kuollutta. Illalla saimme katsottua jo pari leffaa, Usva ja Dreamgirls, niistä myöhemmin.

Perjantai-illan maskit olin sentään saanut pestyä pois naamalta, hullun parturin seuraavan aamun valahtaneet meikit olisivat kieltämättä tuoneet kokonaisuuteen oman lisänsä.

Tämä sunnuntainen päivä puolestaan alkoi pirteästi kavereiden muutolla, he lähtevät työn perässä Tampereelle ja kämppä piti saada tyhjäksi. Kun olimme hyvästelleet heidät, päätimme lähteä Karhumiehen kanssa katsastamaan kauppojen sunnuntaiaukioloja. Mukaan tarttui pari CD-levyä, koukku kylpyhuoneeseen (ei mitään designia, ihan kromattu koukku vaan), sekä uuden hienon MacBook Pro -tietokoneeni kaveriksi Snow Leopard ohjelmistopäivitys.

Ja kuulkaa, ystävät. Olen ollut kotona Mac-ihminen nyt pari viikkoa ja voin sanoa että paluu PC-elämään näyttää hyvin epätodennäköiseltä. On tämä käyttöjärjestelmä vaan niin paljon parempi! Töissä minulla on yhä PC, eikä sekään mikään huono ole. Harmi vaan että siinä on se rasittava Windows, joka ärsyttää minua yhä enemmän ja enemmän.

Tarkempi esittely uudesta lelustani luvassa myöhemmin, minun on pitänyt kirjoittaa siitä jo jonkin aikaa. Sitä odotellessa voitte ihailla uutta taustakuvaani! Se on lumileopardi, peräisin täältä.


2 kommenttia:

  1. Meillekin tuli Mac pari viikkoa sitten. En ole vielä oikein päässyt sinuiksi sen kanssa mutta se johtunee siitä etten käytä konetta kotona paljoakaan, töissä tulee yliannostus "koneilua". Puhtaasti kauniista asioista pitävänä ihmisenä minun täytyy todeta että valkoinen Maccimme on 100 krt kauniimpi kuin mikään vanha läppäriprutkumme ;O)

    VastaaPoista
  2. Mikaela: Minä taas käytän konetta kotonakin vähän liikaa. Töissä istun koko päivän sen ääressä. Aika tylsää, huono tapa.

    Olet kyllä siinä aivan oikeassa, että Macit ovat niin paljon kauniimpia kuin PC:t. Työpöytäkin on esteettisemmän näköinen.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails