28.12.2009

Taas toivotus hyvän joulun

Ja jälleen on yksi joulu takana. Kuten aikaisemminkin, tämä joulu meni sujuvasti ruokapöydässä istuen, suklaata napsien, sekä korttia pelaten. Olimme aaton minun vanhempieni luona Helsingissä ja joulupäivänä hurautimme Karhumiehen perheen luo Poriin. Minä alan ilmeisesti olla siinä korttien lätkinnässä aikamoinen haka, sillä lauantaina oli luvassa tajuton voittoputki. Hyvä minä!

Lahjoja tuli ja kaikki olivat mieluisia. Yksi joulun parhaista puolista oli kuitenkin katsoa siskon poikien innostusta kun he avasivat omia lahjojaan. Vanhempi nuorimies, ikää 5,5 vuotta, totesi kuulemma aattoiltana nukkumaanmenoaikaan, että hän on varmaan ollut todella kiltti kun sai lahjaksi hartaasti toivomansa Lego City poliisiaseman. Hän oli tästä mieluisasta lahjasta niin täpinöissään, että halusi sen sänkynsä jalkopäähän yöksi. Voi kun sitä osaisi itsekin innostua lahjoista vielä noin paljon!

Nyt olen töissä rättiväsyneenä, ei oikein onnistunut tämä paluu arkirytmiin ihan kertarysäyksellä. Onneksi työviikko on vain nelipäiväinen!

3 kommenttia:

  1. Mä FB:tä selatessani oikein ihmettelin tota korttipeli-putkea ;O)

    VastaaPoista
  2. Se on sellainen Karhumiehen perheen joulutapa. Pelataan korttia ja sitten selitetään pitkät pätkät että mikä meni strategiassa pieleen kun ei voitettu. :-)

    Olin minä jouluaattona myös taloyhtiön naisten joulusaunassa. Se oli oikein mukavaa, päästä juttelemaan naapurien kanssa. Vaikka huoltoyhtiö ei ollutkaan laittanut saunaa ajoissa päälle ja jouduimme tekemään sen itse. :-D

    VastaaPoista
  3. Minäkin tuon korttipeliputken fb:ssä huomasin. Kuulostaa kivalta! Meillä puolestaan nostalgioitiin Afrikan tähden parissa - ja itsekin sain nauttia voittoputken ihanasta fiiliksestä ;-)

    Jep kyllä noiden lasten riemua katsellessa aina itsekin toivoo, että osaisi nauttia samalla intensiteetillä. Ei sitä vaan aikuisena meinaa jaksaa, edes nauttia, tylsää...

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails