12.1.2010

Mieletön polttariviikonloppu



Enpä arvannut perjantai-iltana, miten mahtava lauantai minulla olisi edessä. Tulin perjantaina myöhään kotiin pikkusiskon synttäri-illallisilta ja rupesin otsa rypyssä leipomaan sämpylöitä ja vegaaniporkkanakakkua (oli muuten hyvää, resepti tulossa) seuraavaa päivää varten. Kirosin itseäni, että olin luvannut kestitä polttariseuruetta meillä iltapäivällä ja etten saisi lauantaina nukkua pitkään, koska olin myös luvannut hakea sankarittaren aamulla kotoaan.

Lauantai-aamunakin leivoin vielä viimeiset muffinsit ihan naama rutussa ja olin vakuuttunut, että niistä tulee ihan kamalia ja pahoja. Mutta huono tuuli katosi heti kun kilkutin ystäväni ovikelloa klo 10 aamulla ja hän vastasi sängystä väsyneellä mutta huvittuneella äänellä, että "Anzi perkele! Mä arvasin!".

Meillä oli lopulta noin 15:n osallistujan kesken aivan tajuttoman hauska päivä. Päivä alkoi sumopainilla, josta siirryimme kirpputorille katsomaan miten sankaritar kokosi itselleen todella siistin bileasukokonaisuuden hintaan 10 €. Leipomiseni olivat menestys, olin ihan hämilläni kun kaikki kehuivat niitä vuolaasti ja jokainen murunen katosi parempiin suihin.



Ilta jatkui morsiussaunalla ravintola Kannaksen saunatiloissa Helsingin Eerikinkadulla, joka oli täydellinen juhlapaikka. Mikään erityisen fiini se ei ole, mutta sauna oli mukava, tilaa oli riittävästi ja saimme olla mielin määrin rauhassa keskenämme, laulaa, remuta ja manata pois vanhojen heilojen henkiä oikein urakalla.


Oli pakko ottaa kuva paikan hienosta sisustuksesta. :-)

Ilta päättyi Lepakkomieheen, tuohon Kallion pahamaineiseen punk-luolaan jonne pääsimme jonon ohi. Halpaa olutta ja punk-musiikkia, mikäs siinä!



Olen vakuuttunut siitä, että ystäväni avioliitto tulee onnistumaan. Hän on käynyt melkoisen mankelin läpi mitä tulee parisuhteisiin. Mutta nyt hän on löytänyt rinnalleen kunnon miehen, kiltin ja huomaavaisen. Ja sanokaa mitä sanotte pahoista pojista, mutta itse olen vahvasti sitä mieltä että Diana King sen aikoinaan parhaiten sanoi: "I don't want no fly guy, I just want a shy guy." Kiltit miehet ja nörttimiehet ovat miehistä parhaimpia.

8 kommenttia:

  1. No vähänkö mä ihmettelin että mitä sä siellä Lepakkomiehessä teet ;O) Tulipahan sekin nyt selville! Kakun reseptiä odotellessa...

    VastaaPoista
  2. Heh, yhdenkin kaverin reaktio oli että selvisinkö Lepakkomiehestä hengissä. Selvisinhän minä, vaikka hilkuilla se oli. :-D

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa ihanilta bileiltä :) Ja punk + halpa olut ei missään nimessä kuulosta huonolta yhdistelmältä! ;-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi14:03

    Ihanaa, että mullekin vinkattiin tästä sun blogista :-)

    Terveisin eräs joka pakotettiin lauantaina ylös sängystä klo 10 aikaan.

    Ja ISO kiitos kaikille mukana olleille. Oli hulvatonta. Hääjuhlat ovat sitten hieman myöhemmin.

    VastaaPoista
  5. Joku ehti ennen mua!
    Olenhan mä antanut tämän osoitteen jo aikaisemmin, et ole vain muistanut käydä! :-)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi14:41

    No joo, kun en mä ikinä muista mtn :-) Olin unohtanut koko blogin olemassa olon, jos nyt sitten vaikka muistaisin täällä vierailla!!

    VastaaPoista
  7. Hauskaa, että täällä on kuvia tapahtumasta. :-) Minustakin kiltit ja kunnolliset miehet ovat parhaimpia! Olen oman aikani katsellut "pahoja poikia" ja tullut tuohon lopputulokseen. ;-D

    VastaaPoista
  8. Viimeiseen lauseeseen yhdyn täysillä! Oma nörttimies on minulle ihanin ja paras!
    Ihanat polttarit, onnea vaan anonyymille ystävälle!!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails