18.5.2010

Päivän tärkein uutinen

YLE ja MTV3 välittävät Prinsessa Victorian ja Daniel Westlingin häät suorana »

Ei ettenkö minä olisi muutenkin etsinyt keinoa katsoa tätä vaikka mikä olisi, mutta nyt ei ainakaan tarvitse tuppautua jonkun muun luo katsomaan televisiota.

En ole koskaan peitellyt sitä tosiasiaa, että minussa asuu pieni rojalisti. Rakastan kaikkia kuninkaallisia häitä ja muita sen sellaisia juttuja. Lisäksi olen aina ihaillut prinsessa Victoriaa.

Hetken aikaa jopa suunnittelin matkustavani Tukholmaan täksi päiväksi, mutta taidan tyytyä nyt televisioon. Joten kesäkuun 19. päivä minua on turha häiritä. Istun silloin television ääressä nenäliinapaketti kädessä.

2 kommenttia:

  1. Tämä ON yllättävää... Olen aina miettinyt että ketkä näitä kuninkaallisia oikein seuraavat ja ketä kiinnostaa mutta selvisi sekin ;O) Itse kun olen täysin pihalla enkä aio seurata.. Jokaisella lienee omat pikku paheensa ;O) Tämä on melko harmiton sentään..

    VastaaPoista
  2. En minä mikään fanaatikko ole, mutta aina on pakko katsoa isot kuninkaalliset häät kun sellaisia näkee. Etenkin nämä. Toiset seuraavat Big Brotheria, toiset Euroviisuja ja toiset kuninkaallisia.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails