3.6.2010

Let me freak you up and down...

Ravenwaves haastoi minut kertomaan viisi omituisuutta itsestäni. Ihan hyvä, että määrä on rajattu viiteen koska jos minun pitäisi kertoa kaikki omituisuuteni niin listasta tulisi aivan tajuttoman pitkä. :-)

Heitän haasteen eteenpäin Paiville, Bisquitsille, Bubblelle, Stazzylle ja tiinaselle.


1. Puhun itsekseni.
Siis oikeasti. En varsinaisesti ääneen, mutta kävellessäni, pyöräillessäni, uidessani, hiihtäessäni tai muuten vaan hengaillessani käyn pitkiä kuvitteellisia keskusteluja kuvitteellisten ihmisten kanssa. Joskus mukaan tulee myös eleitä, tosin näitä yritän hillitä koska ympäristö ei niitä aina ymmärrä. Saatan joskus jämähtää esimerkiksi kylppäriin tai vessaan pitkiksi ajoiksi höpöttelemään itsekseni peilin eteen.
Ihmisistä, jotka pilkkaavat tätä ominaisuuttani ei voi koskaan tulla ystäviäni.

2. Kehitän käsittämättömän syviä ja pitkäkestoisia vihan tunteita fiktiivisiä hahmoja kohtaan.
Maailmassa on muutama kirjallinen, elokuvallinen ja televisiohahmo joita vihaan niin syvästi, että pelkkä heidän ajattelemisensakin saa minut kiehumaan. Pieninkin näitä hahmoja kohtaan kohdistettu positiivinen kommentti aiheuttaa minussa käsittämättömän aggressiivisen vaahtoamisreaktion. Joistain inhokeista olen päässyt eroon ja joihinkin suhtautumiseni on lieventynyt ajan saatossa. Mutta jotkut eivät varmaan jätä minua koskaan rauhaan. Minä ihan oikeasti vihaan näitä hahmoja aivan kuin ne olisivat käyneet henkilökohtaisesti murhaamassa perheeni tai jotain.

3. Minun on pakko laulaa hyvien TV-tunnareiden tahtiin.
Viimeisimpänä True Blood. Kokeilen joka maanantai, kuinka alhaalta voin laulaa kohdan "I wanna do bad things with you".
Frendien tunnarin soidessa taputan aina käsiäni siinä yhdessä kohdassa, jossa taputetaan.

4. Kun syön erivärisiä karkkeja, pastilleja tai vastaavia, minun on aina syötävä niitä niin, että ensin otan niitä parillisen määrän kämmenelle, lautaselle tms. Tämän jälkeen syön niitä niin, että aina on jäljellä sama määrä samanvärisiä tai -tyyppisiä karkkeja. Ja jos keskeytän syömisen, jäljelle pitää jäädä parillinen määrä karkkeja.

5. Minun on aina käännettävä vessapaperi oikein päin. 
Missä tahansa olenkin, niin vessapaperin pitää rullata päältä. Ei koskaan alta. Käännän sen joka paikassa, missä käyn. Jopa kylässä ollessani.

13 kommenttia:

  1. Ykköstä teen minäkin, usein, ja se tulee omalle listallenikin ;O) Kakkosen tiesin entuudestaan mutta loput ovat tosiaan omituista tavaraa ;O) Tosin ton wc-paperin nyt vielä ymmärtää..

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta ja saatan siihen jossain vaiheessa vastatakin :)

    Minä muuten teen tuota ykköskohtaa myös, mutta ajatuksissani - tosin olen välillä epäillyt tämän näkyvän ilmeissäni. Teen sitä varsinkin esimerkiksi pyöräillessäni, kun kaikki muut tielläliikkujat alkaa vituttaa.

    Vessapaperin kuuluu olla juuri noin päin. Minäkin välillä niitä kääntelen ;-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta!

    Ykkönen on mullekin tuttua kauraa. Yleensä hoidan nämä puhumiset kaiken lisäksi englanniksi. Ongelma on, että kaupungilla kävellessä höpöttäminen saattaa aiheuttaa vähän hämmennystä.. Pitäis ehkä hankkia hands-free niin saisi ihan suosiolla höpöttää. Ja sitten mulla alkaa jo mennä sekaisin omat yksityiset keskustelut ja tosielämä :D

    Vessapaperi on pakko olla just noin päin!

    Ja nelonen, hmm.. En ymmärrä parillisten karkkien logiikkaa, mutta mä syön aina pussin viimeset karkit niin, että jokaista väriä jää yksi jäljelle. Sitten laitan ne paremmuusjärjestykseen ja syön viimeisenä parhaimman.

    VastaaPoista
  4. Hahaa.. :D Kakkosesta olisi mukava kuulla lisää, esimerkkejä hahmoista joita inhoat ja syitä? ;)

    Karkkijuttua en ymmärrä, koska en syö karkkia. Mutta vessapaperijuttu on ihan yleinen fakta (eikö? mitä?). :D

    VastaaPoista
  5. Siis ihanaa, muutkin puhuvat itsekseen! Olen aina saanut tuntea olevani tässä asiassa ihan friikki. Oikeasti, tämä tieto liikuttaa minua vähän.

    Tuo vessapaperijuttu on yllättävän yleinen, mutta silti aika outo.

    Jellona, minä olen itse asiassa tehnyt tästä aiheesta joskus postauksen. Se löytyy täältä

    VastaaPoista
  6. Joo, mäkin puhun itsekseni. Varsinkin yksin kotona ollessani. Oon perinyt tavan äidiltäni.

    Kiitos haasteesta, vastaan varmasti! Pitää vaan keksiä ensin mistä kirjoitan. :D

    VastaaPoista
  7. Kiitos haasteesta! Olen kirjoittanut vastaavia aika monta kertaa, mutta toisaalta olen niin outo, että voin kirjoittaa lisääkin uusia kummallisuuksiani. ;-)

    VastaaPoista
  8. hihi, toi vessapaperijuttuhan on ihan vain normaalius :D

    Mä oon tainnut tän tehdÄ joskus, mutta koetetaan jos vielä löytyisi ihmeellisyyksiä...

    VastaaPoista
  9. Mä teen tuota ykköstä kans usein, englanniksi :D Samoin kakkonen kuulostaa tutulta :D

    VastaaPoista
  10. ravenwaves: Minä olen aina pitänyt tuota kakkosta ihan minulle ominaisena piirteenä. Kiva tietää, etten ole yksin. :-)

    Vessapaperit ja itsekseen puhuminen vaikuttaa olevan koko ihmiskunnan yhteinen neuroosi. :-D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi00:44

    Itse käännän vessapaperin aina väärinpäin kiusatakseni muita.

    VastaaPoista
  12. Ihana anonyymi <3 <3 Kiitos nauruista :D

    Anzi.. tuo linkki ei toiminut.. :(

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: SINÄKÖ se olet?!?! ;-)

    Jellona: Kokeile tätä: http://anzisblog.blogspot.com/2009/05/ennenaikainen-ilo.html

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails