3.6.2013

Kiitos, hyvästi ja nähdään taas!

On aika heittää hyvästit. Ei elämälle eikä ihmisille, vaan tälle blogille. Kahdeksan vuoden ja 910:n (tämä teksti mukaan luettuna) blogikirjoituksen jälkeen koen, että Domino on tullut tiensä päähän.

Olen saanut tämän blogin kautta paljon. Uusia näkökulmia elämään, uusia ihania ystäviä, monenlaisia mahdollisuuksia, uudenlaista itsetuntemusta. Vielä enemmän se itsetuntemus tulee varmaan kasvamaan kun luen vanhoja kirjoituksiani läpi. Sitä en ole uskaltanut vielä tehdä.

Mutta nyt on aika siirtyä eteenpäin. Olen aloittanut uuden, elämän keventämiseen liittyvän, blogin nimeltä Minimaalisen enemmän ja kutsun teidät kaikki vanhat lukijani seuraamaan sitä. Supernatural-blogini jatkaa myös yhä, se tulee jatkamaan niin kauan kuin sarjakin.

Minä en siis katoa minnekään, vaikka yksi luku blogielämässäni sulkeutuukin.

Lopuksi hieman tilastoja:

Ensimmäinen kirjoitus:
Kirjoitettu 19.4.2005

Eniten kommentteja:
Femakko, emakko, -ko?
52 kommenttia. Kiitos Henry.

Kirjoitus, jossa olen parhaimmillani:
Twilight - eli kuinka selvisin luku-urakasta menettämättä järkeäni
Annoin palaa enkä edes yrittänyt mielistellä ketään. Tällaista rohkeutta minun pitäisi osoittaa enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails